Friday 3 June 2011 by Siti Aishah (ecah)


hari nie.. aku alami mimpi buruk yang aku tak pernah aku alami...
sungguh terasa sakitnya... aku rasa macam aku alami situasi yang betol dan dasyat...
seingat aku.. aku berada dalam sebuah rumah , dalam rumah itu dipenuhi ramai pompuan...
aku hanya duduk diam... tp aku terdengar perbualan orang aku tak kenali 2 berkata " aku nak hiris pompuan ni... aku nak tarik kuku dia.. aku na potong2 segala anggota badan dia.. aku nak seksa dia.. " tak lama kemudian, pompuan yang lain cuba nak lari diri... aku ingat lagi... aku cuba nak buka 1 pintu 2.. nasib baik aku berjaya.. aku dan yang lain.. terjun dari tingkat 2... lepas 2 aku lari dan cabut la g suatu kawasan yang tetiba gelap n aku berada di ladang kelapa sawit.... aku rasa aku dah tak selamat time... aku reda...

tetiba aku terasa badan aku ditarik... pas2 tolak aku sampai aku terjatuh terhumban... aku menangis.. aku tak tahu di mana aku berada ketika itu.. aku berserah.... tetiba datang seorang lelaki membawa 1 pisau yang begitu tajam.... aku di cekik.. ps2 pisau 2 di acu di leher aku... tetba aku tarasa sakitnya... aku masih bernyawa lagi.. ps2 dye humban aku sampai aku jatuh ke tanah.. pisau 2 dye tikam aku dari belakang.. aku menjerit kesakitan.. ya allah.. sakit sangt2 ... aku pura2 mati.... datang laki yang ganas, dia menyirap sbb aku masih idup.. dye tikam aku buat kali kedua dan ketiga... aku rasa nyawa aku da ujung2..... dia hiris badan2 aku.... aku hembus nafas terakhir..aku nampak dieorang sudah pergi.. dengan van warna putih... aku di tggalkan cm 2.. 

bila aku sedar.. aku mmpi... tapi apakah tanda sebenarnya sampai aku dapat mmpi cm 2... ya allah.. kau lindungi aku segala gangguan2 manusia di dunia penuh dengan topeng syaitan... tp.. aku msih tersa sakit bila aku di tikam 2,3 kali... badan2 aku dihiris... ingat laki susuk tubuh 3 orang lelaki 2... apakah tandanya???

0 Response to " "

Post a Comment