Thursday 2 June 2011 by Siti Aishah (ecah)

hari ini aku jalani kehidupan seperti biasa... entah mengapa... aku rasa rindu sangat2 pada someone 2...agak2 siapa ea??.. engat ke dia??? jujur ker dia??.. mudahan2.. dia jujur lah sebagaimana aku jujur ngn dia....
ya allah... kau maha besar dan agung dalam alam semester ini... kau beri kanlah aku kekuatan, ketabahan hati.. untuk menjalani kehidupan yang penuh mencabar di penuhi liku2 dan duri2 sepanjang melalui ujian hidup...


tp.. entah mengapa.. perasaan tak sedap hati menyebulungi diri aku... perasaan sedih pon  sama juga... bila aku tidak layan.. makin kuat menguasai.... tp, aku berdoa... " ya allah.. kau tunjukkan lah apa yang aku rasai sekarang".. insyaalllahhh.... allah maha besar... then aku lega.... terpulang kepada u all... yang psti aku kenal sapa diri aku... mgkin ini kelebihan aku yang allah beri pada aku.. hanya orang yang betoi2 memahami siapa diri aku sebenar...

0 Response to " "

Post a Comment