untuk yang tersayang

Tuesday 31 May 2011 by Siti Aishah (ecah)

Bissmillahhirrahmannirrahhim...

YA ALLAH...
jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu,
agar bertambah kekuatanku untuk menyintaimu...

YA MUHAIMIN,
jika aku jatuh hati,
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padamu
agar tak terjatuh aku dalam jurang nafsu..

YA RABBANA..
jika aku jatuh hati,
jagalah hatiku padanya agar tak berpaling daripada hatimu..

YA RABBUL IZZATI..
jika aku rindu,
rindukanlah aku pada seseorang yang merinduimu syahid
dijalanmu...

YA ALLAH..
jika aku menikmati cinta kekasihmu,
janganlah kenikmatan  itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat
di seperti malam terakhirmu...

YA ALLAH..
jika aku jatuh cinta kepada kekasihmu
jangan biarkan aku tertatih dan jatuh dalam perjalanan
panjang menyeru manusia kepadamu..

YA ALLAH..
jika kau halalkan aku merinduimu kekasihmu
jangan biarkan aku melampui batas sehingga melupakan 
aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya padamu....

YA ALLAH..
bila ku diberi kesempatan..
izinkan aku menyintai cintanya..
namun..
bila waktuku telah habis dengannya..
biarkan cinta ini hidup hanya sekali sahaja..

AMIN YA RABBAL ALAMIN.....




1 Response to "untuk yang tersayang"

  1. Siti Aishah (ecah) Says:

    jodoh ditentu kan oleh allah

Post a Comment